DRAGO entertainment z prawie 4-krotnym wzrostem przychodów netto r/r w Q2 2021

drago entertainment

DRAGO entertainment Q2 2021 roku zamyka z zyskiem. Notowany na NewConnect producent gier w raportowanym okresie wypracował prawie 0,4 mln zł przychodów netto ze sprzedaży w Q2 br., co dało prawie 4-krotny wzrost wyniku w porównaniu r/r. Jednocześnie narastająco od stycznia do czerwca spółka osiągnęła przychody ze sprzedaży o wartości niespełna 0,5 mln zł. W tym czasie firma zawarła kontrakt z HeartBeat Interactive Entertainment Ltd. na wydanie i dystrybucję dwóch tytułów studia na rynku chińskim. Zapowiedziała też sequel do popularnego projektu Treasure Hunter Simulator. 15 września br. na Steam premierę będzie miał autorski projekt studia pt. Gas Station Simulator.

– Przychody netto ze sprzedaży odnotowane przez spółkę w Q2 wyniosły blisko 0,4 mln zł. To prawie 4-krotność poziomu z ub. roku. Raportowany okres zamykamy z zyskiem netto na poziomie 16 tys. zł. Jednocześnie od stycznia do czerwca wypracowaliśmy narastająco przychody netto ze sprzedaży o wartości blisko 0,5 mln zł, co dało nam prawie 3-krotny wzrost wyniku w porównaniu do analogicznego okresu z ub. roku – mówi Joanna Tynor, prezes zarządu DRAGO entertainment. – Obecnie szykujemy się do kilku premier, jesteśmy w fazie wzmożonych inwestycji. Wypracowane wyniki są więc dla nas na oczekiwanym poziomie. Od 2 lipca popularny na PC tytuł Treasure Hunter Simulator dostępny jest również w wersjach konsolowych, na PlayStation4 i Xbox One, a 15 września na platformie Steam odbędzie się premiera pełnej wersji Gas Station Simulator – dodaje.

W czerwcu zespół DRAGO entertainment zapowiedział sequel do Treasure Hunter Simulator

 – Nowa odsłona tytułu będzie wzbogacona o rozbudowany system fabularny i elementy RPG, a główny bohater zyska nowe umiejętności. Dzięki temu rozgrywka będzie jeszcze bardziej angażująca i atrakcyjna dla graczy. To fascynujący świat, w którym realizm miesza się z legendami – mówi Joanna Tynor.

W Q2 spółka zawarła umowę z HeartBeat Interactive Entertainment Ltd. z siedzibą w Fujian. W jej ramach chiński wydawca jest odpowiedzialny za wydanie oraz dystrybucję na rynku chińskim dwóch tytułów z portfolio produkcyjnego DRAGO entertainment. Mowa o Winter Survival Simulator – projekcie współtworzonym z Markiem Kamińskim (survivalistą i zdobywcą obu biegunów Ziemi) oraz Gas Station Simulator.

Niedawno studio ogłosiło datę premiery symulatora odnowy stacji benzynowej. Gas Station Simulator w wersji na PC zadebiutuje 15 września. W rozgrywce gracze mają za zadanie wyposażyć stację paliw w niezbędne urządzenia, wprowadzić sprzedaż podstawowych towarów oraz kontynuować rozbudowę biznesu o dalsze usługi i towary zwiększające zyski i atrakcyjność unikalnej stacji benzynowej. Spółka w raporcie kwartalnym pochwaliła się parametrami obrazującymi dotychczasowe zainteresowanie tytułem: obecnie wishlista opiewa na ponad 100 tys. zapisów, a prolog gry pobrany w ponad 280 tys. egzemplarzy ma ponad 90% pozytywnych recenzji.

Twórcy gry szykują dla użytkowników także wersje konsolowe tego projektu

Będzie to możliwe dzięki niedawno zawartej współpracy ze studiem MD Games, której przedmiotem jest wykonanie portów gry na platformy konsolowe. Spółka planuje, aby gra w wersji na PlayStation4, PlayStation5, Xbox i Xbox One pojawiła się na rynku w 2022 r.

W raportowanym okresie istotnym wydarzeniem z życia spółki był także debiut DRAGO entertainment na rynku NewConnect. Uroczystość dołączenia do grona spółek publicznych odbyła się 28 kwietnia. – Mimo przeszło 20 letniego doświadczenia na rynku gier, debiut DRAGO był niewątpliwie jednym z najważniejszych momentów w historii naszej spółki. Liczymy na to, że zaowocuje to pozyskaniem kolejnych kontaktów z istotnymi partnerami biznesowymi, a także zainteresowaniem szerszej grupy inwestorów – komentuje Joanna Tynor.

Recommended Articles

Dodaj komentarz