Intermarché stawia na ekologiczne produkty i rozwiązania, aby poszerzyć ofertę sieci i odpowiadać na oczekiwania klientów. Muszkieterowie wprowadzili do sprzedaży jednorazowe naczynia sprzedawane pod marką własną …
Handel
Kolejny rekordowy kwartał BOWIM S.A. Ponad 100,0 mln zł zysku netto w I półroczu
Bowim S.A., jeden z głównych dystrybutorów stali na polskim rynku, odnotował w ubiegłym półroczu najwyższe w swojej historii kwartalne wyniki finansowe. Zgodnie z opublikowanymi wstępnymi danymi …
Mobilne sklepy Żabka pojawią się m.in. na targach, koncertach i festiwalach
Mobilna Żabka – to nowy, innowacyjny koncept sklepów testowanych przez sieć Żabka. Klienci będą mogli zrobić w nich szybkie zakupy na targach, koncertach, wydarzeniach sportowych …
Żabka przyjęła Kodeks Dobrych Praktyk dla rynku franczyzy
Żabka jako jedna z pierwszych firm podpisała Kodeks Dobrych Praktyk dla rynku franczyzy, którego celem jest zapewnienie wysokich standardów współpracy pomiędzy franczyzobiorcami a franczyzodawcami. Ogłoszony …
Lidl w Avenidzie Poznań
W Avenidzie Poznań otwarto nowy sklep sieci Lidl Polska. Jest to 26. obiekt Lidla w Poznaniu, jako jeden z nielicznych zlokalizowany na terenie centrum handlowego.
Deli2 rozwija działalność o kolejną aglomerację
Deli2 S.A. konsekwentnie realizuje plan rozwoju i wkracza na nowy rynek. Od 29 lipca e-sklep dostarczać będzie produkty premium także łodzianom. Do tej pory e-delikatesy …
Żabka wspiera lokalne piekarnie
Pieczywo to kategoria produktów, po które klienci sklepów Żabka sięgają każdego dnia. Wśród najczęściej sprzedawanych produktów w tej kategorii są wypiekane w sklepie bułki: kajzerka, …
Wózki do kompletacji pionowej w obsłudze e-commerce
Wraz z dynamicznym rozwojem sprzedaży online, menadżerowie magazynów obsługujących sklepy stacjonarne i e-commerce szukają sposobów optymalizacji procesów kompletacji. W przypadku sieci VVS Eksperten sprawdziły się …
Fusion shoppers nowym wyzwaniem handlu detalicznego
Nowe dane DS Smith, wiodącego dostawcy ekologicznych opakowań wskazują narodziny nowego typu konsumenta tzw. fushion shopper, czyli osoby łączącej zakupy w kilku kanałach: zarówno w …
Galeria Klif dynamicznie otwiera II półrocze 2021: kolejni najemcy
Ostatnie sześć miesięcy w Galerii Klif to ponad trzy tysiące powierzchni wynajętej nowym najemcom, inicjatywy wspierające najemców oraz odwiedzalność powyżej średniej prezentowanej przez Polską Radę Centrów Handlowych.