T-shirt z logo zamawia się w specjalnych drukarniach, jakie specjalizują się w wykonywaniu tego typu usług. Do wyboru zresztą są nie tylko typowe koszulki, ale również inne elementy garderoby, jakie mogą posiadać logo reklamowe, hasła, czy też inne elementy kojarzące się z daną firmą.
T-shirt z logo – element wspierający budowanie świadomości marki
Niby nic, ale taki t-shirt z logo można potraktować jako ten element, który jest w stanie wspierać kampanie budowania świadomości marki. Odzież z logo łatwo zapada w pamięć – często nieświadomie. Tym bardziej, jeżeli klient będzie spotykał się z nią w sklepie, czy też w innych miejscach, gdzie można natknąć się na pracowników danej firmy.
Koszulki, gdzie został umieszczony nadruk reklamowy budzić mogą również pozytywne skojarzenia. W szczególności, jeżeli zostaną wręczone za darmo potencjalnym klientom. Taki gest na pewno zostanie mile odebrany przez obdarowane grono osób. Może w danym momencie klient nie będzie odczuwał potrzeby skorzystania z usług danej firmy. Jednak pozytywne skojarzenia z nim zostaną i kiedyś zaprocentują.
T-shirt z logo – niskie nakłady finansowe na reklamę
Nadruk reklamowy na gadżetach nie jest w stanie tak mocno nadwyrężyć budżetu finansowego. Wielu przedsiębiorców, którzy są dopiero na początku prowadzenia swojej działalności dochodzi do wniosku, że bardziej opłacalne jest dla nich zamówienie t-shirt z logo niż inwestowanie w inne formy reklamy. Tym bardziej że można poprosić swoich podwładnych o to, aby taką odzież nosili również poza siedzibą zakładu pracy. Za inne formy reklamy płaci się zdecydowanie więcej. Warto pomyśleć o takiej inwestycji, która będzie w stanie wpłynąć również na lepsze postrzeganie w oczach klientów. Wielu konsumentów przyznaje, że pracownicy ubrani w jednakową odzież z nadrukiem reklamowym lub też z innymi elementami, wygląda bardziej profesjonalnie. Noszenie koszulek z logo firmowym niesie ze sobą wiele innych korzyści.