Deli2 rozwija działalność o kolejną aglomerację

rozwoj firmy

Deli2 S.A. konsekwentnie realizuje plan rozwoju i wkracza na nowy rynek. Od 29 lipca e-sklep dostarczać będzie produkty premium także łodzianom. Do tej pory e-delikatesy premium dostępne były na terenie Warszawy i okolic. Docelowo Deli2 chce uruchomić platformę sprzedażową we Wrocławiu, Trójmieście, Krakowie, Poznaniu i  Katowicach. W czerwcu Deli2 S.A. zakończyła prywatną emisję akcji, w ramach której pozyskała 1 mln zł.

Emisja akcji poprzedza plany debiutu Deli2 na rynku NewConnect

– Miło mi poinformować, że w czwartek, 29 lipca, Deli2 rozpocznie swoją działalność na rynku łódzkim. To, poza Warszawą, druga lokalizacja, w której uruchomimy naszą platformę sprzedażową. Zdecydowaliśmy się na rozwój dystrybucji o ten kierunek. Decyzja ta spowodowana była brakiem ciekawej oferty delikatesowej w tym mieście. Do tej pory łodzianie często jeździli do Warszawy po zakupy i bardziej zróżnicowaną ofertę produktów premium. Dzięki Deli2.pl mieszkańcy Łodzi będą mogli na jednej platformie i w jednej dostawie nabyć produkty warszawskich delikatesów, piekarni, cukierni, sklepów specjalistycznych, rzeźników, czy winiarni. Dostawa odbywać się będzie od poniedziałku do soboty w ciągu 24 h od złożonego zamówienia. Liczymy na duże zainteresowanie platformą Deli2 w Łodzi, która tak naprawdę ma ułatwić robienie mieszkańcom zakupów i zaoszczędzić ich cenny czas. W naszym e-sklepie łodzianie będą mieć dostęp do bogatej oferty produktów, a sam proces zakupowy zrealizują w zaledwie kilka minut – mówi Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2 i Tower Investments. – Na tym nie poprzestajemy, dalej będziemy realizować nasz plan rozwoju, któremu przyświeca osiągnięcie pozycji lidera na rynku e-grocery w segmencie premium w Polsce. Wrocław, Trójmiasto, Kraków, Poznań i Katowice to kolejne miasta, w których chcemy być obecni – dodaje Bartosz Kazimierczuk.

Deli2 jest innowacyjnym projektem na polskim rynku spożywczym, który w jednym miejscu łączy najlepsze delikatesy, manufaktury, piekarnie, winiarnie i sklepy z żywnością ekologiczną. Spółka zależna Tower Investments obecnie realizuje zamówienia na terenie Warszawy i w jej okolicach, obsługując ponad 50 miejscowości wokół stolicy. W ofercie e-sklepu znajdują się produkty od ponad 30 brandów z Polski i z zagranicy.  Deli2 to jedyna platforma sprzedażowa w Polsce, w której dostępne są tradycyjne dania kuchni polskiej od restauratora Adama Gesslera. Firma dzięki innowacyjnemu podejściu w łączeniu dostawców i odbiorców bez kosztownych magazynów umożliwia osiągnięcie rentowności przy stosunkowo niskiej liczbie realizowanych zamówień.

Pod koniec czerwca Deli2 przeprowadziła prywatną emisję akcji, w ramach której e-sklep pozyskał 1 mln zł

Spółka przeznaczy środki na dalszy rozwój działalności platformy sprzedażowej oraz dokapitalizowanie bieżących procesów.

– Mamy wiele pomysłów na dalszy rozwój naszej platformy sprzedażowej o innowacyjne rozwiązania. Środki pozyskane w ramach przeprowadzonej emisji pomogą nam zrealizować niektóre z nich, jednocześnie zwiększając wartość całej grupy Tower Investments. Celem Deli2 w perspektywie kilkuletniej jest dotarcie do 10 mln klientów. Liczymy, że przybliżą nas do niego, m.in. intuicyjna strona, szeroka oferta produktóworaz ekspansja do kolejnych miast.– dodaje Bartosz Kazimierczuk.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz