Deli2 S.A. konsekwentnie realizuje plan rozwoju i wkracza na nowy rynek. Od 29 lipca e-sklep dostarczać będzie produkty premium także łodzianom. Do tej pory e-delikatesy premium dostępne były na terenie Warszawy i okolic. Docelowo Deli2 chce uruchomić platformę sprzedażową we Wrocławiu, Trójmieście, Krakowie, Poznaniu i Katowicach. W czerwcu Deli2 S.A. zakończyła prywatną emisję akcji, w ramach której pozyskała 1 mln zł.
Emisja akcji poprzedza plany debiutu Deli2 na rynku NewConnect
– Miło mi poinformować, że w czwartek, 29 lipca, Deli2 rozpocznie swoją działalność na rynku łódzkim. To, poza Warszawą, druga lokalizacja, w której uruchomimy naszą platformę sprzedażową. Zdecydowaliśmy się na rozwój dystrybucji o ten kierunek. Decyzja ta spowodowana była brakiem ciekawej oferty delikatesowej w tym mieście. Do tej pory łodzianie często jeździli do Warszawy po zakupy i bardziej zróżnicowaną ofertę produktów premium. Dzięki Deli2.pl mieszkańcy Łodzi będą mogli na jednej platformie i w jednej dostawie nabyć produkty warszawskich delikatesów, piekarni, cukierni, sklepów specjalistycznych, rzeźników, czy winiarni. Dostawa odbywać się będzie od poniedziałku do soboty w ciągu 24 h od złożonego zamówienia. Liczymy na duże zainteresowanie platformą Deli2 w Łodzi, która tak naprawdę ma ułatwić robienie mieszkańcom zakupów i zaoszczędzić ich cenny czas. W naszym e-sklepie łodzianie będą mieć dostęp do bogatej oferty produktów, a sam proces zakupowy zrealizują w zaledwie kilka minut – mówi Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2 i Tower Investments. – Na tym nie poprzestajemy, dalej będziemy realizować nasz plan rozwoju, któremu przyświeca osiągnięcie pozycji lidera na rynku e-grocery w segmencie premium w Polsce. Wrocław, Trójmiasto, Kraków, Poznań i Katowice to kolejne miasta, w których chcemy być obecni – dodaje Bartosz Kazimierczuk.
Deli2 jest innowacyjnym projektem na polskim rynku spożywczym, który w jednym miejscu łączy najlepsze delikatesy, manufaktury, piekarnie, winiarnie i sklepy z żywnością ekologiczną. Spółka zależna Tower Investments obecnie realizuje zamówienia na terenie Warszawy i w jej okolicach, obsługując ponad 50 miejscowości wokół stolicy. W ofercie e-sklepu znajdują się produkty od ponad 30 brandów z Polski i z zagranicy. Deli2 to jedyna platforma sprzedażowa w Polsce, w której dostępne są tradycyjne dania kuchni polskiej od restauratora Adama Gesslera. Firma dzięki innowacyjnemu podejściu w łączeniu dostawców i odbiorców bez kosztownych magazynów umożliwia osiągnięcie rentowności przy stosunkowo niskiej liczbie realizowanych zamówień.
Pod koniec czerwca Deli2 przeprowadziła prywatną emisję akcji, w ramach której e-sklep pozyskał 1 mln zł
Spółka przeznaczy środki na dalszy rozwój działalności platformy sprzedażowej oraz dokapitalizowanie bieżących procesów.
– Mamy wiele pomysłów na dalszy rozwój naszej platformy sprzedażowej o innowacyjne rozwiązania. Środki pozyskane w ramach przeprowadzonej emisji pomogą nam zrealizować niektóre z nich, jednocześnie zwiększając wartość całej grupy Tower Investments. Celem Deli2 w perspektywie kilkuletniej jest dotarcie do 10 mln klientów. Liczymy, że przybliżą nas do niego, m.in. intuicyjna strona, szeroka oferta produktóworaz ekspansja do kolejnych miast.– dodaje Bartosz Kazimierczuk.