Ostatnie sześć miesięcy w Galerii Klif to ponad trzy tysiące powierzchni wynajętej nowym najemcom, inicjatywy wspierające najemców oraz odwiedzalność powyżej średniej prezentowanej przez Polską Radę Centrów Handlowych.
Odwiedzalność Galerii Klif po ostatnim lockdownie, w maju i w czerwcu, przewyższyła średnią Daily Footfall Index. To potwierdza duże zainteresowanie gdyńską galerią, która mimo obostrzeń rozwija ofertę i utrzymuje stałą, intensywną komunikację z klientami.
Nowy najemca w Klifie i pierwszy sklep w Trójmieście
Najnowszym najemcą w Galerii Klif jest HalfPrice, sklep należący do Grupy CCC i działający w modelu off-price. W nowo otwartym salonie można będzie znaleźć markowe obuwie i odzież damską, męską i dziecięcą, akcesoria do domu, kosmetyki, a także zabawki. Wszystko, zgodnie z obietnicą marki, w obniżonych cenach. HalfPrice w 2021 roku rozpoczął działalność w 15 miastach w Polsce – Galeria Klif jest pierwszym gospodarzem tej marki w Trójmieście.
Znane marki, modowe niespodzianki i otwarcie z udziałem ambasadora Estonii
W doborowym towarzystwie nowo otwartych sklepów modowych Galerii Klif znalazły się także Sinsay, Garaż na Fali, Fitnau.com, Na Dobranoc oraz Tatuum. Nową propozycją gastronomiczną jest kawiarnia Amber Coffee & Bakery oferująca egzotyczne kawy i herbaty, śniadania, świeże sałatki, desery i ciasta.
Grono nowych najemców zamyka Tavex – sprzedawca i pośrednik w sprzedaży złota, srebra, platyny i walut. Działająca na terenie 9 państw w Europie firma wybrała Galerię Klif jako pierwszy swój punkt w Trójmieście. W uroczystym otwarciu wzięli udział Martin Roger, ambasador Estonii w Polsce oraz Mecenas Tomasz Posadzki, konsul honorowy Estonii.
Wkrótce kolejny najemca
Na gastronomicznej mapie Galerii Klif pojawi się wkrótce nowy najemca – restauracja Yoko Sushi, oferująca sushi oraz bogaty wybór dań kuchni japońsko-koreańskiej. Profesjonalni kucharze z wieloletnim doświadczeniem, dla Klientów Klifu będą serwować menu, które pobudzi zmysły, zachwyci smakiem i wyglądem. Otwarcie restauracji zaplanowane jest na koniec sierpnia.
Inicjatywy online i offline łączące klientów i najemców
– Galeria Klif ma przede wszystkim łączyć ludzi, zaspakajać potrzebę spokojnego, przyjemnego, wspólnego spędzania czasu – mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni. – Stale poszerzana oferta gastronomiczna, modowa i usługowa służą temu celowi.
Ostatnie półrocze to także szereg inicjatyw komunikacyjnych, które miały zadbać o widoczność Galerii w sieci w czasie lockdownu. Jednym z takich wydarzeń są prowadzone na żywo transmisje Moda Live Online organizowane w sklepach obecnych w Klifie.
Dużą popularnością cieszy się także akcja #NIEGOTUJĘKUPUJĘ. W ramach działań wspierających najemców z branży gastronomicznej do końca lipca klienci, którzy zrobili zakupy w Klife mogą otrzymać vouchery do restauracji i kawiarni działających na terenie galerii.
Moda i kultura zachęcają do odwiedzin
Wydarzeniem, na które czekało wielu klientów i przedstawicieli branży, były połączone z letnimi wyprzedażami Targi Mody ’21, odbywające się w Galerii Klif w ostatnich dniach czerwca. W ramach tegorocznych Targów zaprezentowało się dziesięciu młodych polskich projektantów. Zwyciężczynią zorganizowanego w podczas Targów konkursu Klif Fashion Masters została Ismena Warszawska, projektantka z Gdyni. Nagrodzone projekty marki ISMENA STUDIO będzie można zakupić w salonie projektantki w Galerii Klif od 19 lipca do 20 sierpnia.
Galeria kontynuuje także współpracę z Muzeum Miasta Gdyni. Otwarto wystawę “(Twoje) Szklane Historie”, która prezentuje zdjęcia zbiorów kolekcjonerów szkła użytkowego zaprojektowanego i wykonanego przez Erykę i Jana Drostów. Wystawa dostępna jest dla odwiedzających do 12 września 2021.